Dość niedawno (tydzień temu) dowiedziałam się o ciekawej akcji prowadzonej przez ShinyBox i nowo powstający portal Vinted (bezpłatna wymiana/sprzedaż ubrań), który ruszył 15 lutego. Za rejestrację i dodanie 5 ubrań oraz udostępnienie informacji na facebook'u można było dostać 2 archiwalne pudełka Shiny za darmo.
"Mamy dla Was wszystkich świetną grę do której możecie dołączyć się już dziś!
Po dodaniu 5 ubrań możesz otrzymać 2 wybrane przez siebie pudełka ShinyBox. "
Po dodaniu 5 ubrań możesz otrzymać 2 wybrane przez siebie pudełka ShinyBox. "
Akcja trwała do 14 lutego. Zapoznałam się z regulaminem i pomyślałam, że to świetny pomysł aby pozbyć się nietrafionych zakupów czy też za małych ubrań, które zalegają w szafie i dodatkowo zgarnąć bonus (zależało mi na pudełku październikowym dla mamy, którego notabene już nie ma).
Aby otrzymać 1 pudełko trzeba było mieć zaakceptowane 5 rzeczy przed administratorów.
13 lutego dodałam zdjęcia rzeczy oraz udostępniłam info na FB. Z 6 zostały uznane 4, pozostałe musiałam poprawić (a propos, jednym z warunków było pokazanie spodni na sobie, a w które się nie mieszczę...).
Niestety tą informację dostałam 14 lutego po godzinie 16, gdzie byłam poza domem na uczelni (tam sprawdziłam skrzynkę e-mail).
Linki zamieszczone w wiadomościach nie działały jak i również zalogować się na stronę nie dało.
Wieczorem wyjeżdżałam na kilka dni w miejsce, gdzie nie ma dostępu do Internetu.
Dopiero dzisiaj (tj. 20 lutego w środę) mogłam znów zalogować się na ten portal i okazało się, że poprawki można było umieszczać do 17 lutego!
Wysłałam drogą meilową reklamację, ale niestety nie została ona uwzględniona. Administratorzy strony widzą przecież staty użytkowników i na pewno widzieli kiedy ostatni raz się logowałam.
Z jednej strony rozumiem, że inni wywiązali się z terminem i należy im się nagroda, ale właściciele Vinted też powinni brać poprawkę na sytuacje awaryjne, które się zdarzają.
Napisałam kilka postów na forum o mojej sytuacji i zostałam zlinczowana przez użytkowniczki tego portalu. ZERO zrozumienia!
Nie
dało się przetłumaczyć, że NIE MIAŁAM pojęcia o wyznaczonej ostatecznej
dacie.
Z gwiazd przecież nie da się tego wyczytać! Zostałam skwitowana,
że mam wymówkę jak z podstawówki...
Zupełny brak empatii.
Ciekawe jak owe osoby by się czuły gdyby zespół Vinted nagle stwierdził, że nie da rady obdarować kodami wszystkich biorących udział w konkursie..?
Podejrzewam, że wtedy to by wszystkich obchodziło, każdy by się bulwersował i byłby zawiedziony.
Tym samym moja przygoda z Vinted się zakończyła. Konto zaznaczyłam do usunięcia i fanpage na FB też odlajkowałam.
Żałuję tego całego zachodu i zmarnowanego czasu na zrobienie zdjęć (problemy ze światłem, żeby oddać rzeczywisty kolor ubrań).
współczuje nie zrozumienia, dziwna ta akcja mi się wydawała, bo czytałam trochę różnych opinii więcej negatywnych, więc pewnie nie tylko ty miałaś problem, pozdrawiam
OdpowiedzUsuńCześć, przykro nam, że nie udało Ci się zalogować do serwisu i dokonać odpowiednich poprawek w wyznaczonym z góry terminie, jednak regulamin zabawy obowiązywał dokładnie taki sam wszystkie dziewczyny. Rozumiemy Twoje rozczarowanie, prosimy jednak, abyś próbowała zrozumieć i nas - jako organizatorzy tego typu zabawy musimy mieć z góry ustalony regulamin i uczestniczki gry oczekują od nas, że będziemy traktowali je na równych zasadach.
OdpowiedzUsuńPonieważ jednak w Twoim przypadku chodzi o sytuację, w której linki w mejlu od nas nie działały, chciałabym zaproponować Ci inne rozwiązanie. Nie otrzymaliśmy podobnej informacji od żadnej innej uczestniczki zabawy, więc bardzo przepraszam, że tak wydarzyło się w Twoim przypadku. Prześlij do nas, proszę, wiadomość z nieprawidłowymi linkami, zweryfikujemy tę sytuację i rozstrzygniemy ją, oczywiście, na Twoją korzyść! Napisz, proszę, na hello@vinted.pl, mamy dodatkowe kody ShinyBox i chętnie Cię nimi obdarujemy :).
Miłego piątku!