Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

sobota, 14 kwietnia 2012

WSPOMINKI - Makijaż trendy wiosna/lato 2003

Jeśli jesteście ciekawe jakie trendy w makijażu wiosenno-letnim na rok 2003 przygotowały marki kolorowe to zapraszam na mały skok do przeszłości ;)
Źródło: "Bądź śliczna z Dziewczyną" - Nr1 Lato 2003

Która propozycja makijażu z 2003 roku podoba Wam się najbardziej?

Mnie najbardziej urzekły dwa: świeży i delikatny marki Pupa oraz kolorowy Astor :)

1 komentarz:

  1. Same makijaże nie wyglądają tak archaicznie jak np moda sprzed 10 lat.Może jestem ignorantką ale dla mnie równie dobrze mogliby te zdjęcia dać teraz i nie zauważyłabym róznicy;)
    Za to te stare opakowania;Bourjois i L'oreal.Ech łezka się w oku kreci:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...