Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

czwartek, 19 kwietnia 2012

PROMOCJE - Wybrane okazje Super-Pharm od 26 kwietnia do 9 maja

Dzisiaj przychodzę z wybranymi promocjami z gazetki #09 Super-Pharm, która będzie dostępna od 26 kwietnia (zdjęcia po kliknięciu otworzą się powiększone w nowym oknie/karcie przeglądarki).





Specjalne ceny dla posiadaczy karty LifeStyle



Mnie najbardziej zainteresowały te promocje:
-> SkrzypoVita 1x dziennie, opak. 42 tabletki za 9,99zł
-> baza pod cienie Cashmere DaxCosmetics za 16,99zł
-> wyprzedaż pędzli EcoTools (MaxFactor) -40%

Pewnie z mojej powyższej listy nic nie kupię, bo bazę mam (Hean, z której jestem średnio zadowolona), zapas suplementów też mam a pędzli ET u mnie w SP nie ma ;)

A Wam wpadło coś w oko?

1 komentarz:

  1. Ecotoolsy.O ile utrzymają ich ceny i nie podwyższą ich przed wejściem gazetki.To będzie niezła okazja.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...