Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

niedziela, 29 września 2013

NEUTRAL, czyli może być - Świeca zapachowa z pierścionkiem Truskawkowe Ciasteczka Jewel Candle

Dzisiaj daaawno obiecana recenzja zapachowej świecy z niespodzianką w postaci srebrnej biżuterii.
Po kategorii w tytule możecie już stwierdzić, że do końca zachwycona nie jestem...
Na wstępie parę "technicznych" rzeczy.

Źródło: JewelCandle
Co obiecuje producent?
ZAPACH
Czekoladowe muffiny wypadają blado, przy naszych ciasteczkach ze świeżymi, soczystymi truskawkami z bitą śmietaną. Ta świeczka to prawdziwe truskawkowe lato!
BIŻUTERIA
W każdej ręcznie wykonanej świeczce JewelCandle ukryta jest najwyższej jakości biżuteria o wartości od 40 do 1000 zł.
Jak mogę sprawdzić wartość biżuterii?
Do każdej sztuki biżuterii dołączona jest etykieta z informacją o dokładnej cenie. Na etykiecie możecie od razu sprawdzić ile szczęścia mieliście tym razem i ile jest warta Twoja nowa biżuteria. Pierścionki, kolczyki oraz charmsy są starannie wyselekcjonowane i wykonane tylko ze srebra o próbie 925.
Czy rozmiar biżuterii będzie odpowiedni?
Nasza biżuteria jest w najbardziej popularnych standardowych rozmiarach występujących na rynku.
Jak długo muszę czekać żeby wydobyć biżuterię?
Świeczkę należy palić przez około 10-15 godzin, aby wosk rozpuścił się na tyle, żeby łatwo wydobyć biżuterię.
UWAGA: Wosk jest gorący, prosimy używać pincety!
Bardziej niecierpliwi mogą ten proces nieco przyśpieszyć za pomocą łyżeczki ;)
Czy będzie mi się podobać biżuteria?
Przy wyborze naszej biżuterii zwracamy uwagę na to, aby każda sztuka była szykowna, modna oraz starannie wykonana, tak aby spodobała się naszym klientom. W skład szerokiej gamy naszej biżuterii wchodzą tylko wyroby ze srebra ale również prawdziwe perły, kamienie szlachetne, kryształki Swarovskiego, które stanowią kolorowy akcent.
Każda sztuka naszej biżuterii jest wykonana w najwyższej jakości i nie zawiera niklu.

Jeżeli chcesz zwiększyć Twoje szanse na otrzymanie biżuterii o bardzo wysokiej wartości, zamów co najmniej 3 świeczki JewelCandle.


Moje odczucia:
ZAPACH
Świeca pachnie kremowymi czerwonymi owocami. Może właśnie tak mają pachnieć ciasteczka z truskawkami i bitą śmietaną..?
Zapach jest przeciętny.
Podczas spalania świeca pachnie subtelnie, ale po pewnym czasie można odczuć duchotę, która może przerodzić się w ból głowy, więc migrenowcy powinni uważać!
Pomogło otwarcie okna na kilka minut. W przeciwnym wypadku miałabym problem z zaśnięciem, a i dobre samopoczucie następnego dnia byłoby zagrożone...
Niestety świeca spala się nierównomiernie. Nie pomaga nawet patent z folią aluminiową.
BIŻUTERIA
Rzeczywiście po ok. 10h palenia można było się już do niej dostać.
Targana ciekawością nie wypaliłam świecy do końca, tylko pomogłam sobie pęsetą i wygrzebałam foliowe zawiniątko.
Znalezisko zaprezentowane jest na zdjęciu poniżej:
Mój skarb! ;)
Jestem średnio zadowolona z niespodzianki... Pierścionek niestety nie do końca trafił w moje gusta...
Gdyby nie miał tych niepotrzebnych przy cyrkoniach zawijasów, tudzież wymyślnych uszów, to nie miałabym żadnych zastrzeżeń. Lubię prostotę w pierścionkach.
Liczyłam się z tym, że zawartość świecy wcale nie musi być miła dla mojego oka.

Co do rozmiaru, to pierścionek, który trafiłam ma średnicę wewnętrzną 18,33mm, czyli jego rozmiar jubilerski to 18. Zdecydowanie za duży!
Na paluszkach noszę rozmiary 12/13/14, ewentualnie 15.
Jakiś czas temu na FB JewelCandlePL pojawiła się informacja, że "W naszych świecach kryją się pierścionki o rozmiarach: 10. 12. 14. 16."
Chyba nie bardzo...

Świecę nabyłam w promocji i kosztowała mnie 84,15zł a pierścionek jest wyceniony na 20euro (nie dałabym tyle za niego).
Cena świecy bez promocji to 99zł.

Ponownie na taki zakup w ciemno się nie skuszę!

Jeśli lubicie "ryzyko", jesteście fankami świec zapachowych, nie macie wyrobionego gustu i z każdej biżuterii się ucieszycie to możecie zaryzykować (tak samo, jeśli nie macie pomysłu na prezent).

Osobiście nie polecam ani nie odradzam!

Co sądzicie o ideii świec z zatopioną biżuterią?
Gdzieś przeczytałam, że to fajny pomysł na zaręczyny... Według mnie niekoniecznie...
Czekać minimum 10h, żeby dostać się do pierścionka zaręczynowego - która narzeczona by to wytrzymała..? ;)
Mój Luby, gdy mu pokazałam świece i pierścionek, popatrzył na mnie z politowaniem - to wystarczyło, żeby dowiedzieć się co sądzi o tym pomyśle ze świecami...

Pozdrawiam, Marta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...