Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

wtorek, 14 lipca 2015

NOWINKI & SWATCHE – Kryjąca pomadka do ust Creamy Glam DELIA Cosmetics

Nowa propozycja od Delia Cosmetics na wiosnę/lato 2015 to pomadki dające intensywny kolor i super trwałość w jednym!
Creamy Glam to maksymalnie kremowa i mocno kryjąca pomadka do ust. Nadaje głęboki i trwały kolor.
Dzięki zawartości witaminy E, usta są dodatkowo nawilżone.
Eleganckie, wysokiej jakości opakowanie sprawi, że stanie się podstawą Twojej kosmetyczki.
Jej zmysłowy charakter, podkreśla niezwykle kobiecy zapach.
Satysfakcja gwarantowana!

Zapraszam do obejrzenia swatchy w dalszej części posta :)

Kremowy kolor w stylu Creamy Glam:
– Głęboki kolor
– Wyjątkowo kremowa konsystencja
– Maksymalne krycie
– Ekstra nawilżenie dzięki zawartości witaminy E
– Długotrwała formuła
– Różnorodna paleta 8 kolorów dopasowana do wielu typów urody

poj. ? - ok. 15zł

Info: materiały prasowe


Wczoraj będąc na porannych zakupach w Carrefour nie mogłam odmówić sobie przyjemności podejścia do szafy Delii ;)
W końcu obsługa zatroszczyła się o testery do pomadek Creamy Glam (gdzieś 2 tygodnie temu pomadki zapakowane w woreczki strunowe /częściowo rozpakowane przez klientki/ walały się po wszystkich półkach firmowej szafy Delii) i mogłam bez konsekwencji wypróbować wszystkie kolory :)
Delia Creamy Glam - zdjęcie bez lampy
Delia Creamy Glam - zdjęcie z lampą
Pomadki są mega kremowe, dwa sunięcia i mamy pełne krycie oraz intensywny kolor!
Opakowanie jest porządnie wykonane, choć dla niektórych może kojarzyć się z lekkim kiczem ;)
Bardzo spodobał mi się kolor #102, ale zrezygnowałam z zakupu ze względu na jeden zasadniczy MINUS... ZAPACH!
Pomadki są mocno perfumowane a ich zapach przypomina mi mieszankę kwiatowo-malinową, niestety z przewagą kwiatów...
Perfumy o takiej nucie zapachowej przypadłyby mi do gustu, ale jak dla mnie produkt do pielęgnacji/koloryzacji ust powinien mieć neutralny zapach lub "jedzeniowy" (mam na myśli: wanilia, toffi, truskawka).
Jeśli Wam nie przeszkadza sztuczna woń pomadek to Creamy Glam od Delii wydają się ciekawą propozycją do wypróbowania!

Marta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...