Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

poniedziałek, 1 września 2014

NOWINKI - Kolekcja holograficznych lakierów Coral HOLOgraphic DELIA Cosmetics

Marka Delia na nadchodzącą jesień przygotowała kolekcję holograficznych lakierów z serii Coral.
Holograficzny błysk na Twoich paznokciach!
- Sezonowa kolekcja lakierów Coral
- 8 najmodniejszych odcieni z efektem holographic
- Specjalny, płaski, głęboko szlifowany pędzelek 3D
- Bez toluenu, formaldehydu i parabenów

poj. 11ml – ok. 7-10zł (w zależności od naliczanej marży przez sklep)

Info: materiały prasowe



Uwielbiam lakiery z efektem holograficznym :)
Z kolekcji holograficznej od Delii najbardziej spodobały mi się kolory H01, H03 oraz H07 :)
Poniżej przedstawiam jak poszczególne kolory prezentują się na paznokciach po nałożeniu 2-óch cienkich warstw.
Lewa ręka: numery nieparzyste (powtórzony kolor niebieski).
Zdjęcia robione w pełnym słońcu, niestety telefonem, więc nie oddają w pełni efektu.
Prawa ręka: numery parzyste (powtórzony kolor zielony).
Z góry przepraszam za stan moich paznokci!
Malowanie odbywało się na szybko. Nie było czasu na bazę (w moim przypadku odżywkę do paznokci) ani na dokładne pokrycie płytki bez wyjeżdżania na skórki.

Poszperałam trochę w necie i okazuje się, że Delia miała już w swojej ofercie holografiki tylko, że z serii Glamour!
Jestem w szoku, bo nigdy ich nie widziałam i nie zdawałam sobie sprawy z ich istnienia...
Źródło: http://sminkan.blogg.se/category/emmas-notd-i-glitter-och-holo-1.html
Lubicie lakiery o takim wykończeniu?
Marta :)

3 komentarze:

  1. Ten na środkowym palcu bardzo mi się podoba :). Nawet nie wiedziałam, że Delia ma lakiery holograficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać ma, ponownie ;) Ta seria powinna dopiero się pojawiać w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam ten efekt na paznokciach a jeszcze nie mam ani jednego takiego lakieru :O

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...