Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

sobota, 15 czerwca 2013

PROMOCJE - Gazetka urodowa "Nasz Świat kosmetyków" BIEDRONKA

Biedronka kolejny raz atakuje gazetką kosmetyczną ;)
Będzie obowiązywała ona od 20 czerwca do 3 lipca lub do wyczerpania zapasów (zdjęcia po kliknięciu powiększą się).

Najbardziej zainteresowana jestem LipTintami, ponieważ promocje na nie w Naturze zawsze mnie omijały, a chętnie przetestuję chociaż jeden (ciekawe jakie odcienie będą dostępne?) ;)


Również kolory poczwórnych cieni z bazą "wpadły mi w oko", ale kiedyś (jak Bell wypuściło tą serię) miałam jeden zestaw kolorystyczny i na powiecie wypadał blado... Jeśli nie będą zawierały drobinek brokatu to może zaryzykuję...


Ciekawa jestem też tego eyeliner'a w kałamarzu, ale tłumaczę sobie, że kresek robić nie umiem, więc po co mi..? ;)

A czy Wy czujecie się skuszone przez Biedronkę tym razem? 

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...