Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

czwartek, 22 grudnia 2011

NOWINKI - Pomadki Lasting Finish by Kate RIMMEL

Przez ostatnie dziesięć lat, brytyjska supermodelka Kate Moss była twarzą kolekcji szminek Rimmel London, współpraca ta pozwoliła marce Rimmel podwoić swoje zyski.
Aby uczcić ich dziesięć lat partnerstwa, Kate zaprojektowała limitowaną kolekcję szminek dla Rimmel, nazwaną Kate Moss Lasting Finish Lipstick Collection.
Premiera 15 odcieni kolekcji odbyła się 15 września w hotelu Claridge w Londynie.

W Polsce premiera kolekcji Kate miała odbyć się w grudniu 2011 roku.

Kultowa, klasyczna szminka Rimmel Lasting Finish nabrała stylu glamour Kate, która zadbała o każdy detal swojej kolekcji.
Rockowy styl modelki znalazł odbicie w czarnym, matowym opakowaniu z jej własnoręcznym podpisem. A jej doświadczenie zdobyte na wybiegach, czerwonym dywanie oraz sesjach zdjęciowych zaprocentowało stworzeniem doskonałych odcieni szminek.

Pięć nowych, kuszących odcieni wzbogacono czarnymi diamentami. Dzięki tej unikalnej formule odbijającej światło, kolor nabrał intensywnej głębi. Byś i Ty, tak samo jak Kate, mogła emanować pewnością siebie i wzbudzać zachwyt gdziekolwiek się pojawisz.

poj. 4g - 16,99 zł
Data ważności: 30M

Info: SenioritaMartita/materiały prasowe



KILKA SŁÓW ODE MNIE ;)

Jak wyżej napisałam, Kate stworzyła 15 odcieni pomadek sygnowanych swoim imieniem.
W Polsce pojawiło się z nich tylko 5: #02, #05, #07, #10, #14.
Natomiast w Anglii w sprzedaży jest 'aż' 7: #01, #02, #03, #04, #05, #08, #12.
Zastanawiające jest dlaczego cała gama 15-nastu nie jest dostępna nigdzie w całości???
Sama posiadam 5 kolorów...
W październiku kupiłam 2 pełnowymiarowe pomadki: #13 - który nie jest dostępny ani w UK ani w PL (wtf?!) oraz #14.
W listopadzie dokupiłam 3 pomadki w formie testerów: #03, #05 i #08.
Zauważyłam, że są wątpliwości co do numeracji, w szczególności jeśli chodzi o #01 i #10.
Opierając się na tym, co napisałam na wstępie, wydaje mi się, że są to zupełnie inne kolory i nie ma tu mowy o pomyłce ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...