Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

środa, 25 maja 2011

NOWINKI - Pudry brązujące Glam Bronze Trio L'OREAL

Marka L'Oreal stawia w tym sezonie na wiele nowości. Jedną z nich są odmienione pudry brązujące dla brunetek i blondynek.



W ofercie L’Oreal Paris pojawiły się nowe pudry brązujące Glam Bronze Trio – w wersji dla blondynek (z różowym paskiem) oraz brunetek (z paskiem koralowym).

201 Blondes

202 Brunettes

Puder brązujący do twarzy, który ma nadać skórze złocisty, promienny, a przy tym naturalny koloryt. Twarz uzyskuje delikatną, świeżą opaleniznę w ciągu jednej chwili.
Puderniczka zawiera dwa odcienie pudru - jasny i ciemny - oraz dodatkowo róż. Mogą być łączone wszystkie razem bądź używany każdy z osobna.
Opakowanie z jednej strony zawiera puder, z drugiej lusterko i mały pędzelek do pudru.

Brąz – podkreśla karnację i modeluje

Beż – rozświetla skórę

Róż (wersja dla blondynek) lub Koral (wersja dla brunetek) – nadają skórze świeży wygląd

poj. 11g - ok. 59zł

Info: materiały prasowe



KILKA SŁÓW ODE MNIE ;)

Osobiście jeszcze nie widziałam tego pudru na żywca, ale znalazłam takie swatche przez Google grafika (być może kogoś zainteresują) ;)

Obie wersje dla blondynek:

http://candysnow1.blogspot.com/2011/05/loreal-glam-bronze-trio.html

http://anonymous-beautyholic.blogspot.com/2011/05/loreal-glam-bronze-sun-radiance-trio-in.html

Jak dla mnie efekt jest zbyt perłowy. Na początku byłam strasznie napalona aby zdobyć to cudeńko, ale zapał szybko ostygł po zobaczeniu swatchy.

Jeśli jesteście zainteresowane zakupem to pudry te są teraz w cenie promocyjnej w Super-Pharm po 46,99zł (do 1 czerwca) :)

1 komentarz:

  1. a mnie się podoba ten blysk na lato :) i mimo moich ciemnych włosów chyba wybrałabym wersję blond, ale najpierw pomacam sobie testery :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...