Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

środa, 25 maja 2011

NOWINKI - Błyszczyki do ust Juicy Lip Gloss PIERRE RENE

Kolekcja błyszczyków Juicy Lip Gloss to idealna propozycja dla wielbicielek kosmetyków bazujących na słodkościach, soczystych owocach i aromatycznych kawach.


Oprócz walorów estetycznych i zapachowych błyszczyki zapewniają pielęgnację i ochronę ust (zawierają odżywczy koktajl witamin i filtry przeciwsłoneczne).

Smakowity zestaw zawiera 6 propozycji: Bounty, Lollipop, Berries, Cola, Cappuccino, Chocolate.


ZALETY Juicy Lip Gloss:
- zmysłowy blask i soczysty kolor ust;
- smakowity zapach;
- niesamowita przyjemność aplikacji;
- pielęgnacja i ochrona.

poj. ? - ok. 8zł

Info: materiały prasowe


KILKA SŁÓW ODE MNIE ;)

Kolejny niedoszły zakup. Dlaczego? Na zdjęciach błyszczyki wyglądają na kremowe a w rzeczywistości są półprzezroczyste z milionem drobinek. Od jakiegoś czasu omijam błyszczyki drobinkowe, bo nie lubię jak drobinki migrują mi po całej twarzy.
Błyszczyki te spotkałam dzisiaj w drogerii - kosztowały 7,80zł. Niestety nie było do nich testerów, więc nie mogłam sprawdzić zapachu, koloru ani w jaki sposób się je aplikuje (pędzelek, gąbeczka czy kuleczka). W dodatku nie zwróciłam uwagi na pojemność :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...