Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

wtorek, 8 stycznia 2013

PROMOCJE - Wyprzedaż 2013 w sklepach stacjonarnych Yves Rocher

Donoszę, że w salonach YR trwa wyprzedaż nawet do - 50%!
Oferta obowiązuje do 24.01.2013r.
Do sklepu zajrzałam w tempie ekspresowym i zarejestrowałam sporo przecen -50%.
Capnęłam również sklepową ulotkę, dzięki której przy zakupie za min. 6,90zł można otrzymać GRATIS miniaturę nowego szamponu odbudowującego o poj. 30ml.
Dodatkowo od wczoraj tj. 7 stycznia można kupić przecenioną Ofertę Świąteczną (do 27 stycznia bądź do wyczerpania zapasów).
Np. seria Wanilia z Cytryną: 
* balsamy 300ml po 11,90zł;
* kremy do rąk 75ml po 7,90zł
* żele pod prysznic po 7,90zł.

Możliwe, że kupię cosik z Oferty Świątecznej, aby zgarnąć gratis i 1 pieczątkę na karcie stałego klienta ;)

Macie na coś chrapkę? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...