Zabrania się kopiowania, powielania lub jakiegokolwiek innego wykorzystywania w całości lub we fragmentach jakichkolwiek informacji lub zdjęć z serwisu internetowego http://tuRmaNIOwo.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

sobota, 28 stycznia 2012

BADZIEW, czyli jestem na NIE - Pielęgnacyjna pomadka ochronna Sweet Fruits Lip Care BELL

Bardzo lubię kosmetyki firmy Bell. Mam do tej marki ogromny sentyment, ponieważ to właśnie z Bell te naście lat temu zaczynała się moja przygoda z kosmetykami kolorowymi.
Niestety na temat owocowej pomadki pielęgnacyjnej nie mogę powiedzieć nic dobrego...

Co obiecuje producent?
Pielęgnacyjne pomadki ochronne Bell Lip Care Sweet Fruits i Lip Care Natural:
- chronią usta przed wiatrem i mrozem;
- działają kojąco na spierzchnięte i popękane usta;
- przynoszą natychmiastową ulgę suchym i podrażnionym ustom.
Starannie dobrana mieszanka olejów i wosków :
- pozostawia na ustach lekki, kremowy film ochronny;
- doskonale nawilża naskórek ust;
- chroni go przed ponowną utratą wilgoci.
Pomadka zawiera filtr UVB zabezpieczający usta przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
Natychmiast po zastosowaniu produktu usta stają się wyraźnie zregenerowane.
Dzięki ich codziennemu stosowaniu Twoje usta zachowają naturalne piękno, jedwabistą gładkość i miękkość!

Składniki:

Moje odczucia:
Dla mnie to zwykła, barwiona na różowo wazelina, tylko że w sztyfcie...
Pomadka jest strasznie miękka, przez co aplikując ją na usta pozostawia na nich okropną warstwę. Czuć ciężkość. Dla mnie to wielki dyskomfort. Pomimo tej warstwy szybko znika z ust i mam wrażenie, że przyczynia się do ich większego pierzchnięcia :/ Nawilżenie jest więc znikome...
Zapach ma niby owocowy - spodziewałam się tutti frutti, czyli czegoś w stylu gumy balonowej, a tak naprawdę wyczuwam tylko coś w podobie maliny.
Niestety nie zauważyłam żadnych właściwości pielęgnacyjnych czy też ochronnych...
Na opakowaniu nie ma podanej gramatury. Ważna jest 12M od otwarcia.
Dałam za nią ok. 7zł i NIE jest warta tych pieniędzy (za tę cenę można mieć coś lepszego).
NIE leczy popękanych ust
NIE regeneruje spierzchniętych ust
NIE ochrania delikatnego naskórka ust

Czy kupię ponownie? NIE
Czy polecam? NIE

Może trafił mi się jakiś feralny egzemplarz albo to moje usta są jakieś dziwne..?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o niespamowanie adresami swoich blogów! Sama tego nie robię i z mojej strony nie jest to mile widziane...